JULLOV

Naked paletter jag köpt här borta! De är förstås fake och därmed lite andra färger men de är jättefina!
På lovet har jag varit med massa kompisar varje dag och bara chillat! Varit på stranden, shoppat aa you name it. Jag har haft fullt upp hela dagarna och kommit hem på natten och då har jag inte direkt orkat sätta mig och blogga, så därför har det varit vääldigt dålig Uppdatering.
Idag är det i alla fall Julafton och vi gick upp rätt tidigt och åt lussebullar till frukost och sedan öppnade vi lite paket! Mysigt även fast det verkligen inte känns som jul.. fast det gör det ju aldrig när man är utomlands. Det är liksom skitvarmt och ljust, så man känner ju inte direkt julkänslor haha.
 
På lördag åker vi till Bangkok igen, där vi kommer vara i 3 dygn. Kommer självklart bli jätteroligt att shoppa men tycker att det kommer bli skittråkigt att lämna alla fina vänner och så. Men vi har planer om att alla som gick i vår klass här i Thailand ska till Grönalund i sommar! Så det ska bli riktigt roligt!
 
Nu ska vi käka lunch och sen blir det lite julfirande!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kommer sakna dig och alla andra som åker :'( Men vi mååste träffas i sommar, alla! <3

2013-12-24 @ 11:02:16
URL: http://nattstad.se/hannahalvefelt
Postat av: Isabelle

Hej, kan inte du visa vad du fick i julklapp? Kram!

2013-12-24 @ 22:56:31
Postat av: Elin

Finns det fake uggs på MBK i Bangkok ! Och typ Rhalp laruen och A&F

2013-12-25 @ 00:52:11
Postat av: Frida Dygd

Älskar din blogg & din klädstil! Vad fotar du med för kamera? Skulle så gärna vilja veta. Kram!

2013-12-27 @ 14:08:24
URL: http://fridadygd.blogg.se/
Postat av: J

Hur är resan?? :) kram!

2013-12-27 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback