BLOMMIGT

Topparna är från bikbok, shortsen från t-shirt store!
 
Hej fina läsare! Igår när jag gick på stan med michelle åt vi lunch på mc donalds, standard liksom haha.. och så köpte jag dessa söta toppar för 99kr styck + ett guldigt halsband från gina! Jag är riktigt nöjd för att hade bara tänkt att köpa den svarta först för 199kr men det visade sig att det var på rean! Så man kan säga att jag fick en gratis haha! 
Sen gick vi hem till henne och hade det riktigt kul! Vi spelade kort ett tag, kort är faktist jävligt roligt haha! Kan vara för att jag vinner över michelle för det mesta (skrytis).. Efter det gick på en promennad och plockde bär, det är så sjukt härligt att man bara kan äta massa jordgubbar och sånt helt gratis liksom, så sjukt gott!! sen tog vi bilder och hade det jättetrevligt! Loveyou!
 
Idag har jag gått på stan med saknade hedda och fanny! Vi gick runt och kollade i affärer och snackade, fanny var såå brun och fin nu när hon är hemma från italien! Och hedda var såklart också fin!! Haha ni förstår vad jag menar! 
 
Juste.. det var många som hade frågat om jag kunde göra en sminkvideo! Och jag måste bara säga att jag inte är bra på att sminka mig eller något! Så förvänta er inget! Men det är klart jag kan! 
 
PUSS!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Domän till bloggen?

Hej, hur många läsare har du? Skicka ett mail om du är intresserad av att få en egen .se domän till din blogg.

Med vänlig hälsning,
Marcus

2013-07-18 @ 00:30:02
URL: http://switta.se
Postat av: Anonym

Hej jag har några frågor som jag skulle vilja veta :)
Hoppas du vill svara på dom i ett inlägg :)
1. På instagram står det att du är 13 år , är du de??tycker du ser äldre ut:)
2.är du model? Isf hur blev du de?
3.äter du mycket godis?
4.har du en egen pool typ ?
5.hur många besökare på bloggen har du?
6. Hur fick du så många följare på instagram?
7. Är du helsvensk?
8. Kan du börja göra videos på yt?
9.vem är din förebild?
10.kan du visa dina vs saker?
11. Du bor typ i Stockholm va?
12. Vilket program redigera du dina bilder?
13. Kan du göra ett blogg inlägg hur du redigera dina bilder?
14. Gillar du one direction?
15. Går du i någon sport?

2013-07-18 @ 09:07:45
Postat av: Denise

Åh Gud va fina tröjor!

2013-07-18 @ 18:18:53
Postat av: Moa

Den svarta är verkligen sjuuuukt fin! Dock var den slut i min storlek i bikbok butiken här :( Vad har du för storlek i din? :) Och den verkar inte finnas på hemsidan..Älskar din blogg! kram

Svar: tack så jäättemycket! xs har jag! åh kramkram!!
Sofi Anckarman

2013-07-19 @ 22:10:49
URL: http://moahultins.blogg.se
Postat av: Sara Blomqvist Johansson

Du är så otroligt, underbart fin och vacker!!!

2013-07-21 @ 10:45:32
URL: http://saracatharina.blogg.se/
Postat av: Maya

Hej fina Sofie!
Undrar bara hur mycket shortsen kostade? Har försökt att kolla på nätet men hittar inget.. :(
Förresten, tycker din blogg är jättebra! Kram

Svar: dom kostar 500 på T-shirt store!
Sofi Anckarman

2013-07-22 @ 15:01:12
Postat av: Anonym

Vilken kamera använder du?

2013-07-23 @ 20:21:18
Postat av: Amanda

Vilka fina kläder och vad vacker du är!
Allt bra? :)
Kram

2013-07-24 @ 20:25:05
URL: http://amandajeppesen.blogg.se
Postat av: △ ida.

otroligt fin du är! Och jättefina toppar och shorts! :] Och btw, tycker inte du ser ut som 99:a, snarare 97:a/98:a, hoppas du tar detta positivt, jag brukar iaf ta det positivt när någon tror jag är äldre än vad jag är hihi ;}

2013-07-24 @ 22:41:03
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: northernstreetstyle.se

Fint! Om du vill få inspiration och coola streetstyle bilder ska du inte missa att besöka vår blogg, kram.

2013-07-26 @ 23:44:31
URL: http://northernstreetstyle.se/
Postat av: Ebba

Vad kostade topparna?

2013-07-29 @ 21:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback