LEVISE

Köpta i Thailand men finns på T-shirt store i Uppsala! 
 
Godmorgon sötnosar! Igår var jag ju somsagt med michelle eller vi är med varann fortfarande.. men igår så kollade vi på en film (Identity thief), Och den var jätterolig tycker jag! Och jag kollar på filmer och serier på www.swefilmer.com och det är typ världens bästa sida! Det är jättelätt att kolla på filmer och det är helt gratis! 
Men efter vi hade kollat på filmen så snackade vi med Axel i telefon i några timmar, jag garvade ihjäl mig typ hahahah. Sen innan vi gick och la oss var michelle tvungen att söka på dave dave på google.. asså det är ju jättesynd om honom för han har en brännskada men han ser så läskig ut. Haha, så när jag vaknade imorse hade michelle bytt bakgrund på både min dator och på min mobil.. gissa vilken hjärt attack! Haha
 
Och juste.. tack för alla sjukt söta kommentarer! Jag blir verkligen hur glad som helst! Och frågor som hur tränar du dina ben och mage kan vi bara glömma.. Jag kan ju börja med att säga att jag är en av dom lataste människorna på jorden. Jag tränar när jag måste utan problem, som i skolan och så. Men när jag kan välja mellan film eller träning, blir det någ alltid film. Dock hade jag en period när jag gjorde situps typ varje dag i några veckor.. kanske det som sitter kvar! Ingen aning men jag ska inte heller säga att jag aldrig tränar, för jag hoppar väldigt mycket studsmatta! Och det är jobbigt i längden och tränar benen om man kör länge! Men jag är nog inte den personens blogg ni ska läsa om ni är ute efter tränings tips och sånt!
 
Nu ska vi gå ner och göra frukost, och sen ta ett morgondopp! puss!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många sit-ups gör du då och hur många veckor ?? :)

2013-07-12 @ 14:40:20
Postat av: Ida:))

Vad har du för någon kamera? :)

2013-07-13 @ 01:17:36
URL: http://nattstad.se/idasliiv
Postat av: Anonym

Har Michelle en blogg ? :) <3

2013-07-17 @ 11:13:13
Postat av: Anonym

Vet du om shortsen finns kvar? :) du är galet perfekt!

2013-07-17 @ 19:38:25
Postat av: Anonym

Vet du om shortsen finns kvar? :) du är galet perfekt!

2013-07-17 @ 19:38:26
Postat av: Anonym

Vart någonstans i Thailand köpte du dom och hur mycket kostade dom? :)

Svar: köpte dom på phi phi tror jag för ungefär 50 kr!
Sofi Anckarman

2013-07-22 @ 15:05:48
Postat av: Matilda

Snygga shorts!

2013-07-24 @ 11:26:12
URL: http://matildanderssons.devote.se
Postat av: anonym

hej! vet du om man kan beställa shortsen någonstans online? tacksam för svar

2013-11-02 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback