SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1

Hur håller du din hy så fin? Jag skulle nog säga att min hy inte är världens finaste, jag är som alla andra och får lite finnar ibland! Men en sak som gör att jag får lite finare hy är att jag använder ”BASIRON AC WASH” som finns på apotek! Den är bäst! Billig för att funka så bra! Tips! Sen använder jag en skrubb från Neutrogena som också är jättebra!

 

Vad är receptet till dina smoothies? Jag har inget speciellt recept.. jag häller bara i lite yoghurt, massa hallon, socker, grädde typ så! Jag tar bara så mycket av allt som jag känner för haha!

 

favorit butikerna i uppsala? Favoriten kommer alltid vara Bikbok! Världens bästa men sen gillar jag Cubus & Holmlunds också!

 

hur kan dina bilder ligga uppe på tumblr med flera tusen notes? har du ens det? Jag har inte det, men folk tar ofta bilder från bloggen/instagram!

 

Har du för kamera? Kan du tipsa hur du får till dina självporträtt? Sååå klara och fina! Jag har en Canon eos 300D digital, och sen har jag ett 50mm objektiv till! Objektivet är super billigt och det är verkligen bäst! Har inget tips tyvärr! Jag är inget pro haha. Tack så jättemycket!

 Var har du köpt din rosa bikni trosor som man knyter på sidorna? Thailaaaand haha

 

Vad lyssnar du på för musik? Har väldigt bred musiksmak.. men något jag hatar är depp musik och rock! Haha!

 

Vill du ha navelpiercing? Ja verkligen, det är ju bara så hiiimla snyggt! Dock tror jag inte jag skulle orka ha det. Har hört att man inte får bada och sola.. antar att det bara är i början men tror ändå det inte är något för mig haha!

 

Du har ju varigt i Thailand? Jag ska snart dit och jag undrat om du vet några bra affärer eller shopping center där? Ett vääldigt bra shopping center är MBK där dom har typ allt! Vs, juicy, hollister, a&f, ralph lauren osv! Dock så är de mycket fake.. men jag bryr mig inte så mycket om sånt.. Jag vet att victorias secret sakerna är äkta där! Och det finns såklart annat som är äkta också! Men jag tipsar verkligen om att åka dit! Vi ska dit i år igen faktist, längtar! Har tyvärr ingen väg beskrivning.. men google är din bästa vän haha!

 

Några tips för en mer läsvärd och intressantare blogg? Jag själv gillar att läsa när det är fina bilder, bra uppdatering och fin design! Tycker att om man har en riktigt ful design förstör det hela bloggen, (min design är inte så fin haha inte det jag menar) Glada inlägg osv! 

 

 

3 fina 98a tjejer i uppsala? favorit klädmärke? Oj! Det finns otroligt många fina! Måste säga Kristina Karlsson, Wilma Widen & Tilde Linden. Klädmärke måste nog vara a&f!

 

Favoritlåtar just nu? Other side of love, Wake me up & Miss decibel, Drank & Trumpsta.

 

Hur redigerar du dina bilder? Hur fick du din blogg så stor? Jag brukar lägga på lite mer färg och göra dom lite ljusare på www.pixlr.com. Har verkligen inte en stor blogg om man ska säga så! Haha.

 

Om du skulle åka till new york säg fem grejer du skulle köpa! Oj.. bra fråga! Skulle nog köpt en mk väska, ett par riktigt snygga jeans, En hoodie från vs, En parfym från vs & ett par a&f mjukis byxor!

 

Är du nöjd med din längd och vikt? Ja, det är jag.

Har du pojkvän? Nej, men det skulle inte sitta fel haha!

Tröj storlek? Xs/s.

I Vilka länder har Du varit? Thailand har jag varit mest i, Turkiet, Grekland, Kroatien, Maldiverna, Malaysia, Danmark, Frankrike, Spanien, USA, har kanske glömt någon nu.. haha

Favorit blogg? Auroramohn.blogg.no, l0ve.blogg.no, carolinecf.blogg.no & mina vänners bloggar!

Hatar du någon/någonting? Hatar nog inte någon, kanske hitler typ! Krig, cancer och brott.

 

Äter du mycket nyttig mat? Jaa.. eller asså jag äter inte värsta onyttiga maten men jag äter mycket sött och så annars! haha

Har du alltid varit smal (ta inte illa upp) eller tränar du? Ja, alla i min familj är smala eller vad man ska säga! Jag tränar inte förutom att jag håller igång på dagen! Jag kan äta ihjäl mig utan att gå upp i vikt! Jag är helt normal viktig men är liksom är smal person haha!

 

När fyller du år? 16 augusti!

Ska du resa i år/ vart? Thailand i 2 månader i vinter! Sen kanske något mer, men inte vad jag vet än!

Vad har du för betyg? Medel bra! Minst E bäst B!

Hur mycket pengar har du? 150kr för tillfället haha!

 

Ditt bästa minne? Oj! Det måste nog vara Thailand men Nikki förförra året! Eller Arholma med michelle för länge sen! Sjukt roligt!

Hur noppar du dina ögonbryn? Oj.. vet inte riktigt hur jag ska svara.. hehe

 

Favoritplagg? Mina gråa mjukisar eller mina svarta dr denim jeans!

 

Beskriv en outfit som du tycker är snygg på killar? Den var svår.. måste säga vitt linne och jeans ”shorts”. haha

 

När började du blogga? & hur lång tid tog det innan din blogg blev såhär känd? Jag hade en blogg som hette zoofys för länge sen, shit vad pin! Skoja men Vet inte direkt när jag startade den.. a looong time ago! Men denna bloggen startade jag för inte så länge sen! Skulle iiinte säga att jag var känd!

 

Har du några skönhetstips, t.e.x om hår, ansikte, hud? Mitt hår är hemskt! Ingen vill antagligen ha tips av mig.. haha! Hud kan ni läsa längre upp!

 

Bor du i hus eller lägenhet? Ingen av dom.. det var en kluring! Nejdå jag bor i ett radhus i Gamla uppsala!

 

Vad brukar du baka när du bakar? Jag och michelle brukar typ baka bröd.. hahah!

Bästa vänner? Har väldigt många bra vänner som jag älskar lika mycket! Dock har jag känt Michelle och Nikki längst och så!

Kan du visa dina vs saker? Har typ bara 5 saker där ifrån.. hehe

 

Vart brukar du köpa dina jeansshorts? Jag köper dom i Thailand!

Vart köper du dina vs produkter? Har inte alls mycket därifrån men det jag köpt har jag köpt på arlanda och fått!

Betalar du dina kläder själv? Jag betalar allt förutom Jackor, skor och dyra jeans!

 

Tar du åt dig om nån skriver nåt dummt?  Nej det gör jag inte! Det jag får som är taskigt är väll att folk tycker jag är så hiiimla smal, men jag vet ju själv att jag inte är ”för” smal, jag väger lagom för min längd osv!

 

Har du månadspeng eller veckopeng i såfall hur mycket? Förut fick jag min ålder x 2 + en 0a, men nu i år har jag börjat fått mitt barnbidrag som är 1000 kr! Men då får jag betala allt jag vill ha själv!

 

Hur lång är du? Och hur mycket väger du? Jag är 1.77cm lång om jag minns rätt! Och sist jag vägde mig vägde jag typ 53.

 

Det var de första svaren! De andra kommer imorgon! Ni kan fortfarande fråga frågor :)

 

PUSS

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så sjukt mycket! Har hört om det shopping centret men förra gången vi var där hitta vi det aldrig, riktigt glad!

2013-07-25 @ 13:45:42
URL: http://anderssonsfoto.blogg.se
Postat av: Ida

Bor du vid gammla Uppsala högar?, hör inte alls hit men i friade bara, haha

2013-07-25 @ 13:46:34
URL: http://idahsttokig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara fråga vad tycker du om Maldiverna? När du va där va gjorde ni, kan inte di berätta. Och hur gammal var du, för jag ska kanske ditt i vinter. Så va tyckte du om landet?

2013-07-25 @ 16:36:29
Postat av: Linnea

När man ska skapa en blogg här på blogg.se så står det att man ska koppla sitt "url" till någon hemsida och så står det ett exempel, jag förstår inte hur man ska göra elr nåt blir galen! Hur gjorde du? Älskar din blogg! :)

2013-07-25 @ 23:39:56
Postat av: E

Har du något syskon som du ser upp till?
Hår du i någon sport? Hur gammal var du när du skaffade insragram och började blogga? Kram

2013-07-26 @ 12:16:24
Postat av: anonym

Jag undrar om du vet om vs "bodysplasharna" är äkta? Ska nämligen dit snart så är super tacksam för svar! Kram

2013-07-26 @ 15:12:50
Postat av: E

Var är dina vita jeans ifrån?tacksam för svar

2013-07-27 @ 12:13:31
Postat av: Anonym

Skulle du vilja ha långt hår?

2013-07-27 @ 15:31:55
Postat av: Anonym

Skulle du vilja ha långt hår?

2013-07-27 @ 15:32:35
Postat av: Sol Lannebjer

Sofi vi får ta navelpiercing tillsammans!

2013-10-14 @ 07:54:43
URL: http://www.sollannebjers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback