10 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

Om jag inte skulle heta sofi skulle jag ha hetat Flora eller Rosa..
 
Jag är inte alls rädd för spindlar eller ormar eller liknande, klart det inte är så värst mysigt att gosa med dom men tycker inte alls att dom är läskiga i allafall haha!

Jag är nästan 1.80 cm lång!
 
Jag börjar väldigt lätt gråta till sorgliga filmer, kan inte äns kolla på extreme home makeover haha
 
Jag säger omg och nej ja skoja ba vääldigt ofta 
 
Jag köpte nyss ett skal som man kan filma under vattnet med, och mobilen går inte sönder om man tappar den på en sten typ, ett sånt skulle du behöva michelle.. Clas ohlssons (vet inte hur man stavar) för 300kr!
 
Jag har ett hus i Thailand och i vintras gick jag i skolan och bodde där i två månader!
 
Jag vill ha långt hår soooo baaad!!
 
Jag har tappat min nagel på min högra stortå ungefär fem gånger.. skit äckligt haha
 
Jag är väldigt beroende av instagram vilket är väldigt jobbigt men sååånt är livet bror
 
 
 
 
Nu ska jag kolla på en film och sen ska jag till flygplatsen för att åka till kroatien! woop!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej! Är du intresserad av en egen .se domän till din blogg? Skicka ett mail till mig så pratar vi mer. :)

Med vänlig hälsning,
Marcus

2013-07-03 @ 15:20:17
URL: http://switta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback