BAD

 
Hejsan hörni! Förlåt för den dåliga uppdateringen! Under tiden jag inte bloggat har jag gått i skolan, ätit, sovit, andats, gått på toa, duschat, borstat håret, okej nej skoja, aahahh åå jag har ingen humor längre (aldrig haft heller).. Jag har i allafall gått i skolan, varit med massa kompisar och shoppat!
 
Och idag har jag shoppat, kollat på peterpan, ätit glass, ätit frukost lunch och middag, träffat emil och sol och nu sitter jag med sol och vi ska sova över, kuligt! Vi ska strax sätta på en film och sen sova! 
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Låter skoj, och härliga bilder! :) Ha en fortsatt fin Lördags kväll! :)

2013-11-23 @ 17:36:26
URL: http://twoplusone.se
Postat av: alice

vart är bikinin från? så fin<3

2013-11-24 @ 01:08:36
Postat av: Alex

Kan du inte visa lite bilder på hur ni bor i Thailand? :)

2013-11-24 @ 16:49:56
Postat av: emma

skulle du kunna ta kort på hur det ser ut lite mer i thailand? typ shoppingcentret, staden osv!

2013-11-24 @ 17:46:09
Postat av: anonym

Vart i thailand bor du? ser sjukt fint ut

2013-11-24 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback