HELGEN

Två bilder från denna helgen som ni även hittar på min instagram! @sofianckarman
 
I fredags slutade vi skolan halv tolv och då tog åkte vi moppe till en resturang och åt, sen åkte vi hem igen och bara chillade lite bara, verkligen skönt att bara ta det lungt en liten stund också! Men senare på kvällen träffade jag Sol och Anneci och vi gick till en resturang på stranden och åt middag och senare träffade vi Julia, Emil & Svante och då satt vi snackade och kollade på eldshower vid indianen, härliga männsikor, lyckad kväll! 
 
Igår alltså på lördagen träffade jag Julia, vi gick in till stan och köpte lite presenter till Sol som fyllde år för ett tag sen, grattis igen bästa!! Men vi gick i allafall och köpte lite grejer till henne och sedan gick vi och satte oss på något fik och åt våfflor! Sjukt gott.. fyfarao vad sugen jag är på det just nu.. måste byta ämne.. okej, på kvällen träffades alla i min lilla klass här i Thailand och vi gick till någon resturang på stranden och åt mat, och snackade och så! Thailändarna var så söta och kom och sjöng och gav sol en tårta, så söta!! När vi hade ätit upp tårtan och maten var alla skit mätta men vi rullade hem till sol och kollade på en film och snackade ännu mer och hade det roligt! 
 
Oooch idag var jag med sol hela dagen, vi åkte till något ställe och badade och åkte rutchkanor (vet inte hur man stavar hahah), åh haha kommer aldrig växa ifrån det.. lika kul varje gång!
 
Nu ska jag kolla på how i met your mother och sedan ska jag sova! Skola imorgon.. 
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha jag har redan sett bilden på dina skal , på weheartit hahah

Svar: haha, men jag har tagit den.. eller vad menar du?
Sofi Anckarman

2013-11-10 @ 18:41:55
Postat av: Amanda Persson

ååh när kommer du hem till sverige?
har ni en lägenhet i thailand? :D

2013-11-10 @ 19:35:10
URL: http://aeperssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, älskar din blogg!
Varför är du i Thailand så länge?
Hur blir det att du är borta från skolan i Sverige så länge, ofta du fick det för din skola?
Kan du göra en haul på det du köpt?
Kram

2013-11-10 @ 19:41:27
Postat av: Lina

bloggar sol? vet heter hennes blogg/insta?

2013-11-11 @ 15:01:58
Postat av: <3

hej hej! Jag har varit i Thailand en gång och jag önskar såååå mycket att vi åkte dit igen! ps: älskar din blogg sjukt mycket! jäääätte fin äru iaf! puuuuss!

2013-11-11 @ 16:20:22
Postat av: <3

ps: dem är i thailand så länge eftersom de har ett hus där, och hon går i skolan där också! Så om du älskar hennes blogg borde du nog läst det i de tidigare inläggen<3

2013-11-11 @ 16:21:57
Postat av: Josefine Anerland

Maten såg ju supergod ut!

2013-11-16 @ 19:41:28
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh nu blev jag grymt sugen på smoothie och våfflor hehe :D

2013-11-16 @ 19:47:53
URL: http://matildasavelind.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilken lyxfrukost! Ser verkligen super gott ut.

2013-11-16 @ 19:56:26
URL: http://joherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback