GRÖNAN

Jag och bästa anna på mitt sommarställe i helgen!
 
tjennnaa, igår var jag på grönan med Johanna, Viktoria och Lisa och vi hade det skit roligt! Dock så har de ju stängt ner insane en stund pga olycka i spaninen typ men det var ju samma med extreme.. haha dom borde fatta att det är spaniens nöjesfält som suger och inte själva karusellen liksom! Jag har för övrigt tappat bort mitt guldkort (ett kort som man åker på till grönalund hela sommaren alltså man får inträde och åkband varje dag) Haha, men som tur var kunde man köpa ett nytt för typ 400 så jag inte behövde betala allt det jag betalade från början haha! 
 
Idag ska jag träffa Hedda, Fanny och Anna på stan och vi ska gå på ett 'möte' eller vad man ska säga. Svårt att förklara kan berätta mer sen. Och sedan tror jag vi skulle åka och bada i länna och gå på någon utebio! Hängde inte riktigt med på vad vi bestämde men det blir alltid kul! 
 
Nu måste jag verkligen fixa iordning mig men ni får ha en jääättebra dag så hörst vi snart! 
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: lina

finaa!!!

2014-07-21 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback