SOMMARSTÄLLET

Jag och heddoooo
Bästa anniipadd och heddaaa♥
Verandan
 
Hejsan finaste ni!! Min kamera gick sönder så har inte kunnat visa er bilder från när jag var med Hedda och Anna i Öregrund på mitt sommarställe!! Vi hade det som sagt jättebra, badade massor i jacuzzi och lite i havet/sjön (haha vet inte vad det är) det var bara 11 grader så vi dog lite men det var sjuukt varmt varje dag så det var skönt att man kunde svalka sig! Vi åt massa god mat och bara chillade och hade det roligt! Vi kommer säkert åka dit flera gånger i sommar hoppas jag, och då måste Thea och Fanny också följa med! ♥
 
PUSS
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad mysigt, älskar Öregrund!

2014-07-21 @ 18:47:13
URL: http://bells.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback