WANTIES

I WANT!!

 Gud alltså detta är grejer jag verkligen tänkt på länge att jag vill ha!!  Alltså kenzo tröjan är to die for och väskorna! Sen känner jag att jag måste köpa ett par skit snygga jeans shorts till sommaren och vitt nagellack är såååå fint när man är brun, och de guldiga ringarna till. Sen så har jag fått något ryck för sånna där guldiga runda örhängen, har alltid tyckt det varit rätt fult (haha) men nu tycker jag det är skitsnyggt, tänk lite lockigt hår till liksom! Pudret har jag hört massor av bra grejs om så det vill jag också köpa.. om jag hade pengarna för allt skulle detta vara hemma hos mig just nu men njaa haha.. får börja spara varje månad men något jag verkligen är dålig på är att spara haha! 
 
Idag är jag för övrigt hemma från skolan pga mår väldigt illa av någon anledning, hoppas det blir bättre! 
 
Nu ska jag sätta på en film och sedan får vi se jag ska bara ta det lungt hela dagen! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gudash vad fina grejer!

2014-06-08 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback