DREAM OUTFIT

 
dream outfit
Satt ihop lite saker till en outfit jag verkligen skulle vilja ha! Du kan trycka på sakerna för att se var dom kommer ifrån och hur mycket dom kostar!
 
Kan inte fatta att skolan börjar på måndag.. vart försvann sommarlovet? Kan inte heller fatta att jag och min klass ska börja i åttan, tycker det känns som vi går kvar i typ sexan för alltid haha. Men det kommer att bli spännande med lite nya lärare osv! Jag ska försöka njuta till max de sista två dagarna..
 
Kollade på The impossible imorse igen.. så himla bra film. Jag var ju själv med i tsunamin, eller inte med I den men vi var där och sprang ifrån den. Även fast jag inte minns mycket så blir det extra mycket känslor. Den är otroligt sorglig, kan inte förstå att så många förlorade sina familjer och vänner den dagen. Jag är så lyckligt lottad att alla i min familj & mina vänner klarade sig. Men jag tycker att alla borde se den filmen! Den är verkligen så himla bra!
 

Kommentarer
Postat av: olivia

är kläder beställda från vs hemsida eller köpt i någon butik? :)

2013-08-17 @ 12:14:07
Postat av: Anonym

Kan du visa hur du sminkar dig?

2013-08-17 @ 12:30:29
Postat av: Anonym

Kan du skriva i ett inlägg lite mer om tsunamin? Vad ni gjorde och typ hur känslorna va? Är väldigt intresserad!!

2013-08-17 @ 14:53:37
Postat av: Anonym

vars har du köpt din juicy coutore kofta? kan du snälla svara :)

Svar: thailand! :)
Sofi Anckarman

2013-08-17 @ 20:00:49
Postat av: Elin

snyggt!

2013-08-18 @ 16:27:44
URL: http://elinbergholms.blogg.se
Postat av: Julia

Hur gjorde du din design ? Jag har sökt på Google men kan inte hitta nåt.

2013-08-18 @ 16:57:41
Postat av: H A N N A

jätte snyggt!

2013-08-18 @ 21:07:33
URL: http://hannaaerika.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja kan du inte skriva mer om tsunamin? Skulle vara jätte intressant

2013-08-19 @ 10:06:17
Postat av: Sandra

Skulle inte du kunna berätta lite om hur det var när du var med om tsunamin? Om du kommer ihåg såklart!! :)

2013-09-03 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback