SENASTE FRÅN INSTAGRAM

 
Hejsan finaste bloggen! Igår var jag med mina saknade Hanna, Pauline & Louise! Så kul att träffa dom, det var så länge sen! Vi gick och kollade i affärer och sen satt vi och fikade massa och snackade på waynes. Vi hade så mysigt & kul! Senare mötte jag upp Michelle på stan och vi gick direkt hem till henne & sen sov jag där! Vi kollade på charlies angels och hade jättekul som alltid! 
 
Just nu är jag ensam hemma med michelle eftersom att hela min familj är på middag hos våra kompisar men jag orkade inte följa med, så jag och michelle är hemma hos mig nu och senare hämtar michelles pappa upp oss och så ska jag sova hos henne inatt igen! Kulkul!
 
Jag gjorde en video, en sånhär "favoriter ur garderoben" idag, gjorde den mest för att jag själv tycker det är så roligt att kolla på andras videos! Vet inte om jag ska lägga ut den eftersom att det är väldigt dålig kvalitet då jag filmade med photo booth på datorn. Men vi får se! Den kanske dyker upp!

PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma&Emma

Lägg upp!! :D

2013-08-11 @ 02:39:28
URL: http://wepes.blogg.se
Postat av: Mathilda

Snälla lägg upp! :)

2013-08-11 @ 12:19:43
URL: http://anderssonsfoto.blogg.se
Postat av: Jag

Lägg upp!

2013-08-17 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback