THAILAND FÖRRA ÅRET

1: Dricker varm choklad på flygplatsen i bangkok påväg hem. 2: Ligger och solar vid poolen. 3: Jag och min lillasysyter bella sitter likbleka framför en gapande haj första dagen i Thailand. 4: Sitter och solar med en fantastiskt god mango shake!
1: Posar med mina nya kläder jag köpte på koh lanta. 2: Snabbmat sista dagen, sååå gott!! 3: Jag tar ego pics i spegeln. 4: En suddig bild på stranden på koh lanta.
1: Lite av shoppingen i Bangkok! 2: Jag och min nya Obey keps på hotellrummet på phi phi. 3: Kläder jag köpte en dag på Koh lanta. 4: En typical "kolla vad duktig jag är som är ute och springer" bild.
 
Många av er som har frågat om jag kan skriva om hur det var att gå i skola i Thailand osv, så varför inte?
 
Alltså, jag gick ju i en svensk skola, så det är ju ungefär som hemma i sverige. Lärarna här hemma skickar uppgifter via mail och så gör jag dom! På gympan badade vi ofta i en pool eller i havet, eller körde fotboll på stranden. Skolan ligger precis bredvid havet så att vi gick och badade i havet nästan varje rast. Det ända som var lite skumt var att man gick ju liksom runt med bikini nästan hela tiden, känns ju väldigt konstingt.. För det skulle man ju aldrig göra i en skola här i Sverige. 
Det går ungefär 10 elever i varje klass, det var väldigt mysigt för att man lär ju verkligen känna varandra på ett annat sätt. Det mysigaste var ju att alla var liksom vänner, Vi drog ofta hela "klassen" och käkade glass eller badade osv! 
Varje morgon så samlades man i en "sala" och typ snackade och körde lekar och grejer. Spelade kort och pratade lite om vad som händer i sverige och så, väldigt lätt hänt att man kommer hem igen och alla ba såg du målet zlatan gjorde? man ba.. wooooot? haha. Nej men ni fattar! 
Ska bli så kul att gå i samma skola nu i år igen! 
 
Så himla mysig skola!! Saknar verkligen allt nu när jag skriver om det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men varför går du i skola där? Alltså, varför åker ni dit i två månader? Är det någon av föräldrarna som jobbar där eller?

2013-08-24 @ 18:45:30
Postat av: Ebba

Gud va härligt ni hade det! Låter som drömlivet haha men blir ju avis

2013-08-24 @ 23:46:25
Postat av: Amanda

Din blogg är jätte fin , såg den på blogg.se startsida och klikade in .. kul att båda gått på skolan på lanta , haha:)

2013-08-29 @ 17:40:36
URL: http://amandapatricia.blogg.se
Postat av: Angelina

Skulle du kunna vara supersöt och berätta var den bästa shoppingen finns i Thailand? Om du kommer i håg vilket köpcentrum skulle det vara såå bra! Har de mycket vs där? ❤❤

Svar: MBK har de jättebra shopping! Ja de har de! :)
Sofi Anckarman

2013-09-18 @ 19:29:29
Postat av: Anonym

Åh, tack så jättemycket för svar! Älskar din blogg och din instagram! Helt underbart snäll och rolig verkar du också! Michelle också! Ni båda är sjuukt vackra❤

2013-09-20 @ 21:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback