HÖST OUTFIT

 
class
Ni kan klicka på sakerna för att se var de är från osv! Och ni kommer även till hemsidan där du kan göra kollagen!

Just nu sitter jag i skolan här i thailand, jag går i en skola som heter sanuk och det är svensk skola som verkligen är jättebra tycker jag!! Jag kommer gå här i ungefär 3 veckor till och jag gör samma saker som dom i min klass där hemma gör, och alla i min klass här gör typ olika saker (förutom dom som har sofia distans).
 
Efter skolan ska jag antagligen gå med några i min klass och äta glass och sedan vet jag inte vad jag hittar på! Men det får vi se då! 
 
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Jag ska åka till bangkok om några veckor! Har du några tips på bra shoppingställen/gallerior?
Och har du några tips på bra hotell som ligger nära allt? DU kanske inte varit där så länge, så förstår om du inte kan svara på allt! Tack :)

2013-11-11 @ 17:50:42
Postat av: Anonym

Varför går du i skolan där? Varför är du inte hemma? :PP

2013-11-11 @ 20:17:47
Postat av: Lisa

Jag saknar er. Hälsa mamma och pappa!

2013-11-11 @ 23:41:38
URL: http://lices.se
Postat av: Nicole

Vilken strand bor du på? Long beach eller?:)

Svar: klong dao :)
Sofi Anckarman

2013-11-12 @ 07:03:20
Postat av: Moa

Uttalas ditt namn Sofie eller Sofi med kort i?

Svar: det stavas sofi uttalas sofiiii
Sofi Anckarman

2013-11-13 @ 14:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback