LITE SAKER JAG HAR KÖPT

 
MK plånbok köpt på MBK i bangkok för 300kr
två chanel skal köpt på koh lanta i saladan för 120kr
Starbucks muggar köpte på starbucks (haha) i bangkok för 200kr
MK klocka köpt i bangkok på MBK för 200kr
 
Här är några saker jag köpt hittills som jag är mest nöjd med! Allt är fake, förutom starbucks muggarna då haha. 
 
Har precis vaknat och vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men ikväll så ska jag äta middag med några och ha lite mys! Så det ska säkert bli bra! Men nu ska jag äta frukost och sen får vi se lite vad som händer kommer antagligen vara med någon kompis eller så! Men ni får ha det så bra i allafall!!
 
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Solin

Så fina köp!

2013-11-09 @ 09:27:51
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Anonym

Jätte fina grejer! :) Kan inte du göra ett inlägg med bilder när du visar alla dina vs grejer? Jag har frågat detta förr och då sa du att det fanns längre bak men jag hittade det inte och nu har du ju köpt ännu mer grejer där ifrån. det är ett önske inlägg iaf. Älskar din blogg och du är super fin! <333

2013-11-09 @ 12:44:13
Postat av: Ida

Jag undrar om du skulle kunna göra en video med vad du har köpt! Och sen undrar jag om det finns någon bra shopping i koh lanta för att jag ska dit snart

2013-11-09 @ 22:15:15
Postat av: Fatma

nice! :D

2013-11-10 @ 21:47:28
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback