VICTORIAS SECRET

 
 
Detta fick jag av Anneci när hon hade varit i malaysia, jag skickade med henne pengar och så var hon så snäll och köpte detta på victorias secret! En necessär och en 250milliliter body mist med mango temptation! Den luktade verkligen sjukt gott och necessären var ju hur söt som helst! Tack bästa anneciii!
 
Idag har jag varit i skolan en stund och senare gick jag och annci och julia till stranden och solade och badade lite i havet, åt massa gott och hade det mys! Senare ikväll drar vi till saladan (staden här) och ska shoppa lite och äta middag och så! Så det ska bli roligt! 
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tog du bort inlägget om Uggsen!!?!?!!!

Svar: jag har inte gjort det hahah :´D
Sofi Anckarman

2013-11-26 @ 21:33:46
Postat av: amanda

de luktar så sjukt gott, nästa mist jag måste köpa!

2013-11-26 @ 23:29:21
URL: http://fames.se/amandacarolina
Postat av: PINKPIERCINGS.se ♥

Åh va fint :D

2013-12-08 @ 20:51:53
URL: http://pinkpiercings.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback