VS

Köpte detta på flygplatsen i sverige för 500kr
 
Heeelllllooo, just nu sitter jag med bästa sol och garvar typ.. haha oj vi är ju speciella.. men idag slutade vi halv 12 i skolan och då åkte pappa, bella och jag till en resturang och åt och sen surfade vi lite, det var dock inte så bra vågor, så sen gick vi hem och duschade och gjorde iordning oss istället! Senare kom mamma och sol hit och nu har vi tagit lite bilder och typ provat lite kläder och så! Det är i allafall sjukt bra väder just nu så vi ska strax gå och sola, bada! lite och senare ikväll ska vi gå och äta middag och sen drar vi till indianen och träffar lite roligt folk från våran klass! Det ska bli kulkul! Men nu ska vi sätta på oss badkläder och gå till stranden en stund!
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: felicia

den bodymisten luktar så gott :D

2013-11-08 @ 11:23:51
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Solin

Coconut passion är min favorit!:D

2013-11-08 @ 13:33:49
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte visa vart du bor i Thailand? :)

2013-11-08 @ 21:18:17
Postat av: Ebba

OMG jag vet vem indianen är!! Bodde på hotellet precis bredvid hans restaurang och min mammas bästa vän har även varit lärare på svenska skolan på Koh Lanta! Gud vad läskigt haha

2013-11-09 @ 01:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback