SKOLAVSLUTNING

 
Jag försöker hitta på något att ha på mig på skolavslutningen som är nästa torsdag, haha det går sådär.. Tror jag vet vad jag ska ha på mig men det får ni se då! 
 
Idag har jag varit i skolan.. dock hade vi inte en ända riktig lektion haha.. vi kollade på filmer och hade inställt så det har varit en riktigt bra dag med andra ord! Efter skolan gick jag Hedda och Fanny till musikens hus och bara satt och snackade! 
 
Imorgon ska jag på middag hos Johanna som har fyllt år! Det ska verkligen bli jätteroligt! Grattttiiiiis i efterskott bästa johanna!!
 
Nu ska jag läsa bloggar och chilla bara! Hoppas ni har haft och fortsätter få en bra dag!
 
PUSSS
 

Kommentarer
Postat av: Lydia Elstig

Fina bilder, och hoppas du hittar nått fint att ha på dig!

2014-06-05 @ 23:58:21
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback