NEW

Läppglans från Victorias secret och Glasögon från Ur&pen
 
Hejsan fina ni! dessa fina läppglans fick jag av bästa Nikki för att hon har varit i london! Såå himla gulligt och jag älskar verkligen deras läppglans de luktar skit gott och så är de söta! Taaack så jättemycket Nikki you are the best! Och solglasögonen köpte jag på stan i torsdags! Kostade bara 80kr och jag glömde mina solglasögon hemma så varför inte? 
 
Idag kommer michelle hit och ikväll flyttar jag till min storasyster! KUL! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fina!

2014-03-16 @ 11:23:30
Postat av: Matilda

Hejsan! Varför ska du flytta till din syster? Fick du det utav dina föräldrar? Vad tycker de? Gud så kul!

Svar: för att det är kul! bodde bara där två veckor så de tyckte att det skulle bli en rolig grej för mig, men de vill hällre ha mig hemma <3
Sofi Anckarman

2014-03-26 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback