SVAR PÅ FRÅGOR

Din hud är verkligen perfekt! Gör du något speciell med den för att hålla den så fin? vilka produkter använder du? Kram!

 Åh tack så jättemycket!! Jag hade inte alls fin hy när jag kom hem ifrån Thailand för att min hy blev så uttorkad antar jag men nu har jag använt basiron i en månad varje kväll och min hy är helt ren nu! Så himla bra! Om man har en finne eller något och sätter på basiron och har det under natten så är det myyycket bättre redan på morgonen! Tipsar ALLA er om basiron! Kram på dig! 

Hur gjorde du "kolleget" eller hur man säger haha, skulle jättegärna vilja veta!

Kram!!

  Jag gjorde det är pixlr.com, där redigerar jag alla mina bilder och det är helt gratis och man behöver inte ladda ner något! Hur bra?! Jag har aldrig haft photo shop men många som har det säger att det är jättelikt pixlr.com! Man kan göra kollage och redigera skarpare, ljusare, mer färg, klippa och jaa det mesta! Tips!! Kraam♥

Hur får du din header så stor???? Är den på 1000? tacksam för svar :) super fin btw!

 Ja man kan ju bara ha 1000 om man laddar upp bilden på blogg.se, men om du laddar upp den på tinypic.com och sedan när du laddat upp bilden tar du länken längst ner så kan du ta hur stort du vill! Lätt och bra! :) Tack så jääättemycket!! Kraam!

 

hej fina du! jag kom nyligen in på din blogg och jag tycker verkligen att du är super vacker, hur gammal är du? och vilket land kommer du/dina föräldrar ifrån? det ser lite ut som du har lite asiatiska drag faktiskt, har du asiatiskt bakgrund? isf vilket land ? :)


Hejsan sötis! Tack så himla mycket! Jag är 14 år och är född 99, så jag fyller 15 i sommar! Jag är nästan helt svensk men lite norsk också! Det förvånar ganska många att jag är helt skandinavisk, jag tycker själv att jag lätt skulle kunna vara från något annat land men det är ju för att jag har så mörka ögonbryn och bruna ögon. Kram! ♥

 

Vilket märke är foundationen? :)

 Maybelline New york! Den är verkligen jättebra! :)

Åh var är skinnjackan ifrån?

 Jag köpte den på H&M förra året för 500kr, alltså inte riktigt skinn men den är faktist bra kvalitet! Men jag tror att de har liknande i år också!! 

 

visst var din syster med i Top Model Sverige? jättefin är hon :)

Ja det var hon! Jaa visst är hon!! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2014-03-16 @ 11:23:51
Postat av: pau

vart kan man köpa basiron:)?

2014-03-23 @ 20:15:32
URL: http://happypau.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem var din syster? Vad heter hon?

2014-03-26 @ 08:37:10
Postat av: Emma

Tränar du? Isf hur? Du är perfekt.

2014-07-02 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback