STOCKHOLM IMORGON


 Tjolahopp bloggisen! Har inte bloggat på en hel vecka, jag suger verkligen på att uppdatera men som jag har skrivit förut så uppdaterar jag mycket på instagram istället! Så följ mig där! 
Imorgon är det den sista dagen på lovet, en söndag också. Kan det bli värre? Därför har jag bestämt mig för att dra till stockholm med nikki och shoppa en massa! Bara för att få ett bra slut på lovet och få hem en massa snygga grejer, som kommer upp på instagram/Bloggen söndag kväll! 
Har redan bestämt lite saker jag ska köpa, som liksom står på MÅSTE HA listan liskom ahhaha. Först och främst ett till par hollister mjukisbyxor, asså jag har typ tio par mjukis byxor men man kan aldrig få för många hahah! Sen måste jag ha nått somrigt vitt linne från hollister också, om jag hittar något. Och så måste jag verkligen köpa ett par hollister jeans också! Dom är så sjukt snygga! Sen kommer det bli massa mer grejer hoppas jag! 
 
Idag har jag varit med michelle och vi badade i fyrishov och hon sov hos mig inatt också. Vi åt massa godis och garvade typ, och så möblerade vi om i mitt rum lite. 
 
Behöver hjälp av er nu hörni! Jag tänkte börja göra lite fler videos, men kommer aldrig på något bra.. SÅ vad tycker ni jag ska göra en video om/på? Och vad ska jag blogga om? 
 
puss hörni! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör favoriter ur garderoben?
En sminkvideo? :)


2013-04-06 @ 17:05:44
Postat av: Anonym

Kan du lägga ut massa bilder från sommaren 2012?❤❤

2013-04-07 @ 12:07:52
Postat av: Anonym

Hur kan du vara då himla smal och fin ååh jag känner mig skit ful när jag kollar på dina bilder😔😔😔😔

2013-04-07 @ 12:08:33
Postat av: alice

Dina favorit kläder! Älskar din blogg!

2013-04-07 @ 12:14:27
URL: http://www.alicehemligheter.blogg.se
Postat av: Idol: Sofi ankarnas den nästa❤

Vad är ditt kik namn? Jag skulle vilja lära känna dig! Du verkar vara som världens bästa stora syster! Jag älskar dig! 1000 pussar från mig! Love u sötnos❤ vilka skor har du? Vilka väskor har du? Från en tjej som har Sofi som idol❤

2013-04-07 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback