TRÖJOR FRÅN HOLLISTER

 
Högst upp är två tröjor från hollister, kostade 340kr st! Tyckte dom var så fina och dom är verkligen ännu finare på! Från hollister köpte jag även ett par vita jeans som jag själv tyckte var jättefina! Men dom och det andra får ni se i ett annat inlägg! 
 
Sen åt jag frozen youghurt från chill box och den var verkligen gudomlig! Hur god som helst verkligen och det var askul att göra den för man fick liksom göra allt själv och det tyckte jag var väldigt roligt! Liksom designa sin egen glass haha! tyckte där emot att det var väääldigt konstigt att det stog god jul på den.. undrade lite hur dom hade tänkt där! haha! men det rekomenderar jag iallafall verkligen! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mkt kostar en såndär chillbox?

2013-04-27 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback