VÄRLDENS BÄSTA DAG IGÅR

 
 
Först gick jag och michelle till softy i svava gallerian i uppsala och åt lite frozen youghurt, sjukt gott verkligen, rekomenderaaaas!! Och när vi satt där och åt så ringde min mamma och frågade om jag ville gå med nikki på justin för att dom hade fått en bijett över. Jag trodde att mamma drev först, sen blev jag så jävla glad att jag nästan grät haha. Men då åkte jag hem och gjorde iordning mig och sen åkte vi till globen.. Justin bieber, min älskling. Nu kan jag äntligen dö lycklig, ärligt talat var det typ världens bästa kväll. Justin var sjukt bra och sjukt snygg också. Även fast jag blev typ döv och inte kan prata nu så var det verkligen sjukt kul! Verkligen ett minne för livet! I LOVE YOU JUTSIN.

Kommentarer
Postat av: pauilna

Jag var också där, fast i tisdags. Såå grymt, jag är helt speeachless. Vilka platser hade du? Ser jättenära ut :)

2013-04-26 @ 19:52:01
URL: http://happypau.blogg.se
Postat av: Anonym

är den där bilden på frozen youghurt din? den på tumblr med flera tusen notes. eller har du tumblr? isåfall, vad heter den??

2013-05-03 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback