DÅLIG UPPDATERING

 
Hejsan! Ojjjj vilken dålig uppdatering!! Under den tiden jag inte bloggat har jag varit och badat på särstabadet, varit i stockholm och shoppat lite, sovit över med kompisar, gått på abercrombie and fitch casting, gått på stan, badat, solat, tagit bilder och massa mer kul! Eftersom att det inte alls är långt kvar på sommarlovet så vill man liksom bara göra mer roliga saker än att sitta vid datorn. 
 
Jag trodde att vi började skolan den 16 augusti, alltså min födelsedag.. så jag ba, yeyy bra födelsedags present med skola liksom! Men såg nyss att vi börjar den 19!! Såå glad! Haha, men det ska såklart bli kul med skola också! Nu när man inte har träffat alla på så länge! 
 
Juste, glömde att säga att när jag skulle gå på a&f castingen så sminkade min duktiga syster mig och fixade mitt hår, hon är så himla duktig!! Ni kan läsa massa bra tips, läsa om hennes vardag osv på hennes blogg som heter www.lices.se! Tryck här eller på länken för att komma till hennes blogg! 
 
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hur gick de på a&f Castingen? Jätte fin blogg btw :)

2013-08-03 @ 15:56:54
URL: http://corneliaww.blogg.se
Postat av: Klara Ericsson

Din blogg är galet fin, älskar den!

2013-08-03 @ 17:11:53
URL: http://klaraericssons.blogg.se
Postat av: Elin olsson

Så dom ska öppna a&f i Sverige??

2013-08-04 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback