LITE SHOPPING

 
 
Detta var några få saker av vad jag köpte idag och igår! Befinner mig just nu i bangkok och åker hem om två dagar. Jag lämnade koh lanta i förrgår där jag då hade varit i nästan två månader med massa fina vänner som jag verkligen kommer sakna, det blir ju verkligen konstigt när man är med några varje dag i två månader och sedan åker man ifrån varandra och kommer antagligen inte träffas på typ ett halv år.. men vi har bestämt att alla killar och tjejer som var med varandra ska träffas i sommar och gå på grönan/liseberg! Det är verkligen något att se framemot!
Om jag ska samanfatta hela tiden här i Thailand måste jag bara säga att den varit bäst. Sol, bad, sena kvällar, underbara kompisar, shopping och god mat. Kan det bli bättre? nej, inte enligt mig. På tal om shopping så kommer jag visa allt jag köpt här borta i en video, jag har ju inte visat något jag köpt nästan så oroa er icke över det, allt kommer visas i en haul sen! Haha. Haul. Vilket fult ord.. jaja. 
 
Nu sitter jag i varje fall på en resturang mitt i bangkok, har inte något internet på hotellet vi bor på så kan inte blogga därifrån men de hade internet på denna resturangen som tur var eftersom att jag har inte bloggat på typ en vecka nu. 
 
Juste.. jag köpte ett par riktigt failade skor, alltså de var ju liksom fina men när jag kom hem idag och skulle kolla igenom vad jag hade köpt så såg ja att de var olika mönster, haha. Syns knappt på bilden men här får ni se:
 
Nu ska jag äta upp min mat. Längtar hem. Hejdå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du lever i en drömvärld Sofi.. Du har en sådan bra klädsmak och måste säga att jag inte är lite avundsjuk på den rosa A&F tröjan. Jag saknar dig massor, hoppas vi kan ses så snart som möjligt när du kommer tillbaka.

Svar: älskar dig världens bästa, kommer hem till dig snart!!! Du får låna allt.. har ju lite grejer till dig också :))))
Sofi Anckarman

2013-12-30 @ 14:20:37
Postat av: Elli

Hur mycket kostade dina Tory Burch? Riktigt fina!

2013-12-30 @ 18:23:30
Postat av: Helena

Åh va härliga klackar!! :) Kramar

2013-12-30 @ 23:37:08
URL: http://www.imakeyousmile.se
Postat av: Anonym

var har du köpt allt? på MBK i Bankok :)

2013-12-30 @ 23:52:00
Postat av: Anders Stolt

Fina grejer.

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt 2014.♥ Kram

2013-12-31 @ 14:01:06
URL: http://kungenochslaven.blogspot.se/
Postat av: Lisa

Heejj! Typ snyggaste människan jag sett.. magod. Måste bara fråga hur lång du är! Killerleeegs

2014-01-02 @ 12:16:25
Postat av: Linnéa Mathilda Alice K.

Tja! Här kommer en lite konstig fråga men iaf...
Hur fään hittar du byxor som passar till dina långa ben? Jag är ca 176 och har jättejätte svårt att hitta passande byxor. Dom är alltid snäppet för korta :( hahhaa

Svar: alltså jag vet, det är skitsvårt verkligen! Men har du någon gång testat dr denim? De sitter precis perfekt i längden! Hoppas du hittar några som passar! Kram!
Sofi Anckarman

2014-01-07 @ 19:10:13
URL: http://linneama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback