BIKINIS FRÅN VS

 
Men åh! nu dör jag lite.. dels för att modellerna är så sjukt snygga, bikinisarna kan man ju dö för allihop och tänk att vara där vid havet och stranden.. tänk sommar! aaah, okej nu behöver jag seriöst hjälp, Jag VILL jag MÅSTE och jag SKA köpa en av bikinisarna, för att annars dör jag lite. Älskar spännet på dom två sista och den första, men samtidigt älskar jag alla.. men herregud.. kan jag inte bara ta någon? jag är verkligen fel persom att bestämma mig för saker. asså jag kan inte, jag kan sitta i typ en kvart och tänka vilken färg jag ska ta på jeansen eller tröjan, och när jag ska köpa saker går det inte heller så bra.. därför MÅSTE ni hjälpa mig! 1, 2, 3, 4, 5 eller 6? tror på fyran! men vad tycker ni?
 
är hemma i dag också! och det suger, för man typ kollar bara på film hela dagen, igår kollade jag på 7 filmer ALLVARLIGT vem kollar på sju filmer i sträck? Jaja, det var inga bra filmer heller, och sen somnade jag typ alltid så jag missade alltid de 10 sista minuterna av filmerna.. känns bra! Såg faktist cockpit för jag såg alldrig den förut när den var på bio, tyckte faktist inte att den var så himla bra som alla sa, eller den var inte så rolig iallafall, men det var ju en komedi.. det ända som var kul var när björn gustavsson sa, om du älskar mig så är jag din. hahaha då garvade jag lite.. men sen kollade jag på massa familjefilmer, alltid lite mysigt!
 
JUSTE, igår var det ju alla hjärtans dag! Jag firade det med massa näsdukar till sorgliga kärleksfilmer och såndär hjärtchoklad som man bara kan äta typ tre av sen blir man skitmätt.. vad gjorde ni? lite i efterskott måste jag bara säga att jag älskar er mina läsare, ni är bäst! hihi ♥
 
Nu ska jag dra mig till köket och äta något, haha ses!
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tvåan eller fyran!

2013-02-15 @ 18:24:29
URL: http://johannapreinitz.webblogg.se
Postat av: Felicia

Hejhej! Fin blogg. (:

Vill bara säga att jag tycker det är ovärt att köpa bikini från vs eftersom att du bor i sverige och förmodligen ska bäställa? Ja har gjort det och det kostade 600 för bikinin och 2000 för frakten. sjukt onödigt. Har heller inte använt den så mycket, för har en mycket finare bikini som är från zara i stockholm! Billigare och bättre köp för den kostade bara typ 400, så ja den är super:D Finast bikinis har ju bikbok, gina tricot, zara, h&m och lindex, och det finns sjukt mycket att välja på ju, men du gör såklart som du vill med dina pengar ;D Ha det bra! kramis

2013-02-15 @ 18:38:32
Postat av: Linnea

Jag tycker 4! Den var superfiiiin!

2013-02-16 @ 07:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback