SOMMAR KOM HIT

 
Ärligt, tänk att kunna ha shorts, bruna ben, converse och ingen jacka.. typ att åka till stockholm med sina kompisar och gå på grönalund, fyfan vad härligt!! Kan inte snön smälta bort snart? åh! 
 
Idag är jag hemma från skolan, jag har öroninflammation tror jag, det gör jätteont i öronen och känner mig trött! Kommer antagligen vara hemma imorn också, men vi får se. Igår var det ju fettisdagen också! Åt faktist inga semlor igår men det gjorde jag däremot idag, hehe två stycken faktist.. men dom är så attans goda! 
 
och imorgon är det ju alla hjärtans dag också.. jag är verkligen alltid sjuk på roliga dagar! fast alla hjärtans dag är ju inte så värst kul egentligen.. det ända som är bra är att man får godis hjärtan i skolan.. har ni tänkt på att domdär jäkla hjärtarna bara är goda just på alla hjärtans dag, för annars skulle man aldrig äta dom. eller är det bara jag som tycker det? Nu ska jag iallafall sätta igång med lite alla hjärtans dag kort, skriva bögiga texter till sina kompisar, det ska man göra! annars är det inte alla hjärtans dag! 
 
hejsvejs, ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback