BIKINIS

Är det bara jag som älskar bikinis? Jag typ samlar.. Asså jag har typ 125372 stycken, haha dethär är bara några av alla jag har, haha. Och det värsta är att jag köper dom på vintern och sen måste man vänta ändaaaa till sommaren, det är ju typ en evighet haha! Har köpt alla i thailand förutom den beiga som jag har fått från min finaaa vän hedda, och den blå underdelen köpte jag för 20kr på gina, superpris!! haha
 
 
Eftersom att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen ibland så tycker jag att ni borde följa mig på instagram! @sofianckarman heter jag, jag uppdaterar instagram dagligen så då kan ni se lite mer vad jag gör på min vardag!! pusssss

Kommentarer
Postat av: Elin

Snälla rara underbara börja blogga för du är riktigt grym! :-)

2013-01-20 @ 20:39:12
URL: http://usteens.blogg.se
Postat av: Erika

Hejsan! Kan inte du skapa en sån här bloppis? Om du har saker du inte använder tror jag ändå att många skulle det, du har jättesnygga saker! kramkram

2013-01-20 @ 20:44:47
Postat av: Mariaa

Guud vilka snygga !! <3 Jätte kul att du har börjat blogga igen!;)

2013-01-20 @ 22:23:26
Postat av: Cynthia

vart i Thailand köpte du dem? :)

2013-01-21 @ 16:22:57
URL: http://cynthias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback