ME

 
 
Hejsan svejsan, Michelle är här och vi har nyss tagit lite bilder som ni kan se här ovanför! Hade inte borstat mitt hår på bilderna.. hehe. 
 
Just nu sitter vi vid poolen och käkar ben and jerry's (half baked the one and only) och har det bra! Vi ska nog snart bada för det är väldigt varmt haha! Tycker att jag är bra på att uppdatera.. men det är bara för att michelle är här för att det är mycket roligare att ta bilder med en kompis tycker jag! Kommer försöka att ta många bilder idag så att jag kan uppdatera mera! Det låter väll bra? 
 
Juste det finns två frågor som jag fått väldigt ofta.. Även fast jag skriver svaren till dom i inläggen.. Men jag förstår att man inte alltid orkar läsa.. så nu ska jag göra tjock text så att ni ser.. haha!
 
Var köpte du din gråa pyjamas? 
svar: Jag köpte den på H&M för 149kr! Riktigt söt och skön är den också! Prisvärd!
 
Vad har du för kamera och objektiv?
Svar: Jag har en Canon IOS 300D och jag har ett 50mm objektiv! Tipsar veeerkligen om objektivet! Jag älskar det!
 

Kommentarer
Postat av: lina

älskar din blogg så himla mycket, du är en sån himla stor insperation till mig! och du är så himla vacker! loveu

2013-07-11 @ 18:52:56
Postat av: Malin Lindberg

du är verkligen perfekt

2013-07-11 @ 19:31:43
URL: http://nittioattaelvanolltre.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för tema på din blogg ifrån början? snälla svara!

2013-07-11 @ 23:22:53
Postat av: Anonym

När är din födelsedag?

2013-07-12 @ 09:57:40
Postat av: Julia Jansson

Du är väl inte 13?

2013-07-14 @ 21:11:35
URL: http://juliasimonejansson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Att din blogg är söt tjejen! Ha det bra, Kramis

2013-08-01 @ 10:09:07
URL: http://beautylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback