MY MAKE UP

 
Hejsan fina ni! Här kan ni se mitt smink, dock använder jag bara lite av det! Om ni undrar var något särskillt är ifrån så kan ni bara fråga! 
 
I förrigår så sov jag hemma hos michelle, vi hade det super kul, vi kollade på gamla videos åt massa gott och skrattade en massa! Igår så gick vi på stan och kollade lite, vi åt en massa pommes på donken och sen åkte vi hem! Idag kom clara hit och vi hoppade studsmatta, badade, snackade och hade det mysigt! Vi åt jättegod mat och sen gick vi och plockade hallon och jordgubbar till efterätten som var ett stort paket med vanilj glass. Standard, haha. 
 
Just nu ska jag kolla på en film tror jag, eller scrubs får det någ bli.. eller jag vet inte. Men ni får i allafall ha det huuuur bra som helst! 
 
PUSS & KRAMIS
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bana

Vart kommer både bortsterna från?
Och .. vad använder du för mascara+ har du nån tips till en bra mascara som inte är klumpigt och inte för mycket heller?
Tacksam för svara! <3

2013-07-15 @ 22:15:00
Postat av: Tuva

Kan du inte göra en video där du visar allt? Eller en video där du visar hur du sminkar dig till vardags?? Kram

2013-07-16 @ 10:08:40
Postat av: Johannaa

Kan inte du visa hur du sminkar dig i en video typ? :)

2013-07-16 @ 13:36:31
Postat av: Celine

vart har du köpt den bronzern som är typ brun/guldig på sidorna och blommor över ? :)

2013-07-16 @ 16:44:26
Postat av: Olivia

Kan inte du göra en room tour? Med typ bilder eller en video?
Snälla för dom bilderna du har lagt upp när man ser lite av ditt rum på så verkar det va jätte fint!

2013-07-16 @ 19:26:01
Postat av: Anonym

Åh kan inte du snälla göra en video , där du berättar om ditt smink, vart det kmr ifrån och hur du använder det osv.. skulle vara kul om du kunde tipsa lite också :) kan du snälla också göra en video på hur du sminkar dig till vardags också? Skulle vara suuuuperbra , gör det snäälla <3 du är sjukt fin och din blogg e awesome! :)

2013-07-16 @ 23:00:09
Postat av: emilia

Vilken mascara använder du? Vilka mascaror kan du rekommendera?
Jag letar efter en mascara som man får volym + separerade fransar.
Jag vill också att du kan lägga upp en video hur du sminkar dig, skulle vara jätte kul!
Kramis

2013-07-16 @ 23:50:14
Postat av: Jenny

Gör du videobloggar? Om inte så skulle det va jätte kul jag älskar din blogg och skulle typ kunna dö för ditt utseende älskar verkligen din blogg, kraam❤

2013-07-17 @ 01:04:49
Postat av: Bella

Hur många sit-ups gjorde du varje dag och hur länge?

2013-07-17 @ 11:13:38
Postat av: Isabelle

Va använder du för kamera och objektiv? :)
Kram!

2013-07-17 @ 12:39:44
Postat av: Vendela

Skulle du kunna göra en sminkvideo hur du sminkar dej. Behöver lite tips och så vidare, tycker även du sminkar dej fin och naturligt så det skulle vara kul om du gjorde en sminkvideo!
KRAM

Svar: jo det kan jag säkert göra någon gång! tack så mycket!
Sofi Anckarman

2013-07-21 @ 21:39:21
Postat av: Anonym

Can you make a everyday makeup tutorial? You are adorable!

2013-07-31 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback