NEW IN

 
Helloo, dålig uppdatering!! Har i alla fall köpt denhär söta pyjamas/mys dressen! Hur skön och söt som helst och både shortsen och linnet konstade bara 149:- tillsammans! Köpte massa underkläder och en jätteskön mjukiströja från holmlunds också. Tröjan är grå med typ mörkgrå text och kostade bara 99:- på rean!
 
Ska visa vad jag köpte i kroatien också men kan berätta lite.. jag köpte massa skittles, lite smycken och underkläder på vs! Fanns inte så bra shopping där men blev riktigt nöjd med det jag fick med mig hem i allafall!
 
I söndags sov jag hos michelle och vi kollade på white chics (bästa filmen!!) och spelade kort osv. Dagen efter gick vi på stan och träffade nikki, jag köpte sakerna jag skrev där uppe och sen gick vi och åt lunch på ett café. Sen åkte vi hem till nikki och kollade på the hangover, klassiker skoja haha men den är ju såå bra! 
Nu sitter jag hemma i min säng och ska strax äte frukost, jag och chainamakaina crew ska till länna tror jag och bada! Ska bli riktigt härligt! 
 
Måste gå nu, puss!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Molly

I villken affär köpte du pyjamasen och det? :) skulle verkligen behöva en sån! <3

2013-07-09 @ 11:07:00
Postat av: Emma

underbar! vars är den ifrån? Pyjamasen alltså!!

2013-07-09 @ 17:52:35
URL: http://emmastrombacks.blogg.se
Postat av: Tova

Åh, vilken söt pyjamas! Varifrån är den? :)

2013-07-11 @ 12:07:53
Postat av: Stina

OMG asså är du verkligen 13 år? Du ser ut som en 16-åring!
Kan du inte lägga ut en bild när du var 12 år gammal? :)

2013-07-11 @ 16:23:35
Postat av: Jag

Brukar du också vara på länna och bada? Jag med 😀

2013-07-12 @ 08:57:44
Postat av: Victoria

Super fin pyjamas, kommer från? :-)

2013-07-12 @ 16:07:14
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback