BEN & JERRY'S

 
Världens godaste glass!! Fast ingen kan slå half baked, den är liksom den perfekta blandningen i looove it. 
 
Idag ska min lillasyster bella ha kalas och jag ska göra skattjakt och sånt åt dom, senare kommer michelle hit och då ska vi åka till villys och köpa maaassa gott och sedan ska vi sova i våran bil. Ska bli roligt, fast jag är inte så bra på att tälta eller sova utomhus i huvud taget för att jag får värsta panik.. men kommer säkert bli roligt! 
 
Ska ju snart åka till kroatien som jag skrev igår, och jag är bara sååå taggad. Jag älskar att åka utomlands med en kompis det är det bästa som finns. Så himla roligt att shoppa, bada, sola och ta bilder tillsammans! Kommer kanske inte blogga så mycket när jag är där men när jag kommer hem blir det bildbomb på bloggen haha. Men ska ändå försöka att sätta mig på något internet café lite då och då! 
 
Nu ska jag gå ner och ta ett dopp i poolen, vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback