HUVUDSTADEN

Halloj babes, idag har jag varit i stockholm med michelle och vi hade det jätteroligt, vi gick runt i massa affärer och åt på t.g.i.f, jävligt god mat.. Sen köpte jag även en hollister parfym och ett par skitsnygga shorts, näst intill drömshortsen.. eller det kanske är lite att ta i, men ni fattar vinken. Tågresan hem var också skitrolig, jag vet inte varför men jag blir alltid flummig (hatar ordet flummig) på tåg, bussar, flygplan där man åker längre än 30 minuter.. väldigt konstigt men jag höll på att garva ihjäl mig hela tiden, hahah. 
Det var ett lyckat äventyr, förutom att jag missade när vi skulle fira fanny och hanna.. min hjärna är mindre än en valnöt, usch vad är jag för slags person.. Ibland är jag värre en kadaffi, varför (verför som jag säger) var jag tvungen att födas med en sånt kort och dåligt minne. Inget att göra åt det men jag blir bara så arg på mig själv ibland. fy på mig.
 
 
den maten alltså.. 5 posters av 5, skoja men det är ett måste att gå till thank god it is friday när man är i stockholm, typ godaste jag ätit!!
 
Nu ska jag gå och ducha och sen kolla på scrubs.. I LOVE SCRUUUBS
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygga shorts!! Hur mycket kosta dem? :)

2013-06-08 @ 23:25:19
URL: http://linneasdiaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback