KVÄLLSDOPP OCH JORDGUBBAR

 
Hej alla fina läsare! Idag har jag först varit på gränby sen kollade jag på baksmällan, har konstigt nog aldrig sett någon av dom filmerna men den första var i allafall jätterolig! Efter jag hade kollat på film åkte jag med min lillebror och pappa och köpte massa jordgubbar och glass. Vi satte oss vid poolen och åt lite och badade lite! Nu sitter jag i mitt rum och förbereder lite till imorgon då jag ska vara med mina bästa brudar. Vi ska sova över och dagen efter ska vi till grönalund!! Åhh, ska bli så jäädra kul! Alla har längtat såå länge, förra året sa vi redan att vå bara måste åka nästa gång också! Vi åkte alla roliga karusseller och jag och lollo åkte pop expressen och rocketjet (hahah) också, vi åt skitgod mat, gick spökhuset som var så jävla läskigt.. måste göra det i år igen. Vi hade så jävla kul!! I år ska jag köpa lite bilder också typ från frittfall och så. FYFAN VAD JAG ÄR TAGGAD!!! Kommer bli bäst. 
 
Nu ska jag kolla på en till film tror jag, puss!!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken kamera använder du? :)

2013-06-19 @ 20:16:04
URL: http://Hannahcecilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback