LITE SVAR PÅ KOMMENTARER

 
Hur tar du hand om din hy? Och hur sminkar du dig till vardags?
 
Svar: Jag tvättar alltid bort mitt smink noga och använder en ansikts skrubb lite då och då. Jag har puder, mascara, ögonbryns penna och ibland läpp stift.
 
hur lång är du? hur mycket väger du? när fyller du år? favorit mat? favorit färg? favorit artist?
 
Svar: Jag är 1.78 cm lång, väger typ 52 tror jag, fyller år den 16 augusti, thaimat, rosa & vit, har ingen riktig favorit. 
 
 Vilka länder har du varit i? Hollister/ A&F Favorit victoria's secret body mist? Bästa resan? 
 
Svar: Thailand, Spanien, malaysia, kroatien, danmark, frankrike, turkiet, grekland, USA, dubai. A&F. Sheer love, fast har bara 3 så vet inte hahah. Thailand när jag åkte med nikkis familj! 
 
Vad har du för betyg? Favoritaffär? Vem är din absolut bästa vän? Var bor du? Drömresa?
 
Svar: Allt från E till B. Bikbok! Michelle, men har ju känt henne längst och känner henne därför bäst men älskar alla mina vänner lika mycket! Uppsala! New york, har hört från kompisar som varit där och verkar verkligen super!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag fyller också år 16 augusti! <3 fast föddes 98:a ;)

2013-06-15 @ 23:09:41
URL: http://norasplace.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad använder du för kamera och objektiv? :)
Jättefin blogg.

2013-06-16 @ 09:42:29
Postat av: Sara

Du har seriöst världens bästa blogg! Älskar dina bilder och inlägg från topp till tå. Avgudar dig på riktigt!! Kramis

2013-06-16 @ 10:06:49
URL: http://sknn.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är verkligen kul att du har börjat blogga! :)
Vad har du för objektiv? ;)

2013-06-16 @ 11:43:34
Postat av: Anonym

hur gör du för att få en sån perfekt kropp?
Vad brukar du äta?

2013-06-16 @ 15:17:15
Postat av: Anonym

Kan du snälla lägga upp bilder på hur ditt rum ser ut? Antingen här eller på instagram ❤

2013-06-16 @ 16:16:43
Postat av: Anonym

Vad har du köpt dina kuddar? På den senaste bilden på insta

2013-06-16 @ 19:57:30
Postat av: I

Hej jätte fin blogg! Kan du göra en smink video på hur du brukar sminka dig du verkar ha så fin hy och verkligen inga finnar alls. Och om du tränar hur brukar du träna? Du har så fin kropp! Ha så kul i Kroatien ska också dit snart kram! ❤

2013-06-28 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback