PACKAR TILL KROATIEN

 
Nu packar jag till kroatien, bikinisarna är från thailand förutom den blåa virkade som är från gina. skorna är från thailand och hm, skärp-thailand, shorts-thailand och hollister, vitt linne- ginatricot, virkat linne- thailand, odd molly tröja- rådhuset, blommig topp- bikbok, rosa stickat linne- gina, blåblommig topp- gina, skal- thailand.
 
ska i allafall dit med min och nikkis familj och ska bli så sjukt roligt!! Jag var där förra året också och det var sjukt roligt med alla trampoliner och vattenland! Finns inte så bra shopping men något hittar jag antagligen haha! Har för övrigt fått ett nytt objektiv, är helt kär i det! Så det blir säkert många bilder från kroatien också! 
 
Just nu är jag med michelle och jag sov över hos henne igår och idag ska hon sova här, så mysigt! pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback