SKOLAVSLUTNING IGÅR

 
Hej finisar, igår hade jag skolavslutning vilket betyder att jag har sommarlov nu! Tror inte riktigt att jag kan fatta det än.. men det var verkligen toppen väder igår! Solen stekte och efter avslutningen gick vi till ett café och öppnade våra betyg! Blev helt okej nöjd! Efter det åkte vi hem till fanny och badade och hoppade studsmatta. Vi hade jätteroligt verkligen! Sen åkte jag hem och då kom michelle och hanna hem till mig, vi gjorde iordning oss och sen åkte vi hem till fanny igen och så gick alla vi till en fest! Skitroligt faktist! 
 
Nu sitter jag hemma i regnet och väntar på att mamma ska komma hem med ett nytt objektiv.. wooop, skoja men nu kommer det antagligen bli massa fler bilder till bloggen! 
 
Omgggg juste jag åker till kroatien snart igen! Så sjukt härligt där!! Nu så länge får ni ha det bra, fortsätt fråga frågor till frågestunden! pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback