SANNINGAR

Jag har tappat bort mina skåpnycklar typ hundra gånger. I varje fall typ femton.
 
Min mobil är nästan alltid urladdad.
 
Jag har fobi för när folk smaskar när dom äter, det är nog det värsta som finns!
 
Jag kan inte se skräckfilmer för att jag får panik på kvällen då haha
 
jag är förkyld väldigt ofta, förutom på sommaren då
 
jag älskar sockervad, och munkar, i stortsett allt som innehåller socker. och är gott
 
Jag vill jättegärna åka till new york, och jag tror vi ska åka dit och hälsa på min släckt snart! iiiih
 
Just nu är jag rätt beroende av scrubs, det är bäst.
 
jag ska spara ut mitt hår ner till rumpan, jag har alltid velat ha typ till axlarna förut men nu ska det bli långt!
 
jag älskar att dusha, men jag vet inte hur det stavas. 
 
Jag har en video på michelle på min mobil när hon låtsas gråter och jag garvar lika mycket varje gång åt den haha
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria svernell

vilken storlek har du i dina vita spets-shorts från hm? tänkte beställa ett par sånna och du och jag verkar vara rätt lika i kroppsstorlek hehe :p

2013-05-14 @ 21:55:30
URL: http://svernell.forme.se
Postat av: Anonym

Vad gör du för att få den kropp du har?

2013-05-28 @ 19:02:53
Postat av: hehe

det stavas: duscha XD

2013-06-11 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback