FRÅGOR OCH SVAR

I skolan du går i Thailand är det bara svenskar eller thailändare också?
 
Det är bara svenskar, eller alla pratar i allafall svenska och sen finns det någon som är halvthai och så! 
 
Varför är du i Thailand så länge? Har dina föräldrar jobb där eller är ni på semester?
 
Förra året provade vi gå i skolan här, för att det var en kul grej att prova! Och jag trivdes jättebra här med allt egentligen, så vi bestämde oss för att gå i skolan och vara här en längre tid igen! För enligt mig är skolan här mycket roligare än hemma, och om man ända ska gå i skolan varför inte gå i en rolig skola? haha. fast skolan hemma är också jättebra!
 
Vad ska du ha för vinterjacka i år?
 
Jag ska ha denna vinterjackan från house of doris som kostade runt 900 tror jag, den är jättemysig verkligen! Sen har jag en mörkgrå fakejacka från a&f och en svart från zara också så kanske byter lite men denna kommer jag antagligen ha mest! 
 
 
 
Vad ska du önska dig i julklapp i år?
 
Efter att jag nu försökt tänka ut något i 10 minuter så har jag bestämt mig för att jag ska önska mig ett par nya svarta höga dr denim, någon väska här från Thailand och ett par beiga uggs!
 
Vad är du mest nöjd med som du har köpt i Thailand?
 
Jag måste säga min beige mk plånbok för att jag har redan använt den jättemycket och jag har alltid mina pengar i fickan annars vilket leder till att jag tappar bort dom osv.. haha men nu ska jag minnsan hålla koll på pengarna! Här är den, btw det ser ut som den är typ grå på vissa ställen på märket men det är för att det speglas mot något haha
 
 Var är din röd/vit prickiga bikini ifrån och hur mycket kostade den?
 
Nästan alla mina bikinis är från Thailand, i allafall alla twistade, men jag tror liknande finns och köpa typ vart som helst utomlands! Jag köpte i allafall min för 40kr! Vissa saker är så satans billiga här borta!
 
Hur fick du så många läsare på din blogg och följare på instagram? Har du något tips hur man kan få fler?
 
Jag har haft massa bloggar innan denna så jag tror att jag har några läsare som har följt med rätt länge, sen har jag ingen aning hur det har ökat, alltså jag har ju länkat min blogg på instagram så några kanske hittat bloggen där. Sen sprids det ju, om någon läser min blogg kanske visar för en kompis som visar för en kompis osv. Följare på instagram har jag verkligen ingen aning hur jag fått så många, alltså förra året när jag var i thailand hade jag 1500 följare och nu har jag liksom 19000, det känns rätt sjukt faktist. Jag gör ju shoutouts med vissa ibland också! Så därifrån kanske jag har fått 3000 följare om man räknar ihop alla shoutouts. Men jag har inget tips liksom, lägg ut bilder du tycker är fina eller roliga eller intressanta på något sett och hoppas att folk vill följa dig haha!
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Kan man köpa fake Abercrombiejacka i thailand? :)

Svar: nej :) eller inte vad jag sett <3
Sofi Anckarman

2013-11-24 @ 21:19:53
Postat av: Therese

Hej! Förlåt så mycket för att jag kommenterar på svar & frågor men har en fråga! Du kan ju jätte mycket om kamera/ redigering/ ljus osv jag har en bild som jag älskar men det är en bok hylla i bakgrunden som jag verkligen inte ska vara med i bilden.. Kan man redigera bort den på nått sätt? Är jätte dålig på sånt här:( så skulle uppskatta hjälpen jätte mycket, älskar din blogg & du verkar så fin!

2013-11-24 @ 21:30:44
Postat av: Anonym

Har du verkligen 19000 läsare ?! Kram :)

Svar: nej<3 följare!
Sofi Anckarman

2013-11-27 @ 20:36:23
Postat av: adela

Haha har precis samma jacka från Zara :)

2013-11-28 @ 21:07:18
URL: http://lifeinamsterdamm.blogg.se/
Postat av: xoxo katarina

Men funkar det helt som vanligt att gå i skola i Thailand? Om du kommer tillbaka till Sverige, kan du ha missat saker? Jag vet ju att kursplanen innehåller samma saker, men säg att du läser religion i Thailand när din klass i Sverige läser historia, och sen kommer du tillbaka så läser du samma religion igen i Sverige men missar historian?
Kram!

2013-11-29 @ 21:22:23
URL: http://katarina.forme.se
Postat av: Anna

Vad är det för färg på jackan? För på den här bilden ser den svart ut men på deras hemsida är den typ blå. Tacksam för svar. Älskar din blogg, kram.

Svar: den är svart! :D
Sofi Anckarman

2013-12-01 @ 15:46:15
Postat av: Bella

Är så avundsjuk på dig! Du är ju perfekt i kroppen. Hur ofta tränar du? Och vad äter du?

2013-12-08 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback