NYÅRSKLÄNNING

2 klänningen hade jag på mig förra året på nyår! 
 
Dethär med nyårsklänningar.. det är alltid så svårt, inte för att det inte finns några att välja på, utan det finns FÖR många att välja på. Och alla är så fina, man vill bara ha allihop.. och nyår är typ den ända gången man  kan klä upp sig nästan överdrivet utan att det blir pinsamt liksom! Jag kan tycka det kan kännas jobbigt att vara för uppklädd på fel tillfällen, typ om jag skulle gå ut på bio i en balklänning liksom. Men nu på ny år och julafton kan man liksom ha den där snygga klänningen man tyckte var så fin men man aldrig trodde att man skulle använda! Så i år ska jag gå till en skräddare och sy upp en perfekt ny årsklänning, mest för skojs skull, för jag har aldrig sytt upp något hos en skräddare förut! Och det är ju kul att ha på sig en klänning som sitter perfekt och att den ser ut precis som man vill ha den! Självklart får ni se bilder på den sen!
 
Nu ska jag och sol gå upp och käka frukost och sen gå ner till stranden! Hoppas ni får en bra söndag!
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilde♥

Vart är klänningarna ifrån? Jätte fin blogg♥

2013-12-18 @ 13:16:46
Postat av: Sofi❤️

Vart kommer klänningarna ifrån?💗 KRAM

2013-12-21 @ 09:30:43
Postat av: Mathilda ♥

Jag ska åka till Thailand och hade också tänkt sy upp en klänning hos en skräddare. Om du nu gjorde det undrar jag hur mycket det kostar och hur lång tid det tar?
Kram!

2013-12-30 @ 11:20:02
URL: http://grahnforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback