FYRA FRÅGOR - THAILAND

 
@sofianckarman - instagram
 
Var finns juicy couture, a&f, victorias secret och ralph lauren i Bangkok? 
 
Det finns i MBK som är ett shopping center i Bangkok, victorias secret sakerna köpte jag dock på flygplatsen! det är fake alltihop (förutom vs), men man märker väldigt lätt på priserna om det är förstahands kopior och bra kvalitet osv! Dock har jag sett affärer som luis vitton där det är äkta!
 
Kan du visa allt du köpte i Thailand sen i en haul och inte bilder?
 
Jaa, det kan jag nog! Men när jag gör videos så är det vissa som klagar för att de inte kan se på videofyme och jag vet inte hur man gör med youtube och så, men jag kan nog göra en video på koh lanta nästa vecka med det jag köpt hittills! Eller så gör jag det när jag kommer hem! Så jag gör en haul men lägger antagligen ut bilder också! :)
 
Vilket hotell bor ni på i bangkok?
 
Vi bor på novotel siam square men vi åker till koh lanta imorgon. :)
 
Åker du med din familj eller någon kompis?
 
Skulle nog aldrig klara av att åka iväg till andra sidan jorden i två månader med en kompis, haha men jag åker med min familj! 
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

så fina!

2013-11-02 @ 14:45:33
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Diman Dilir

så fina!

2013-11-02 @ 14:45:33
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: Anonym

Vänta wtf är du i thailand 2 månader mitt under terminen?! Najs men hur fan går det till och varför? Haha du är förjävla snygg måste jag också säga

Svar: haha jaa alltså jag går i svensk skola! tack så himla mycket!
Sofi Anckarman

2013-11-03 @ 12:51:31
Postat av: Anonym

Åh novotel! Bästa jue, bodde där när jag bar på Bali

2013-11-16 @ 09:51:15
Postat av: alice

Vet att denna kommentaren kommer sent, men min kusin ska till thailand och jag är verkligen förälskad i juicy couture dressar så jag undrar hur mycket en suit kostade med både byxa och hoodie? För med tanke på att du köpt 3 sycken så kan de ju inte kosta skjortan? :) Kommentera gärna svaret på min blogg för jag kommer glömma bort och kika in här igen ! Kram

2013-11-17 @ 19:19:00
URL: http://alicemoa.devote.se
Postat av: Lia

Var det något problem när ni skulle åka tillbaka hem med tanke på 'fejk' sakerna du handlat, eller 'misstänkte' de inget? :9

2014-01-12 @ 22:49:47
Postat av: Anonym

Hur mycket kosta det i svenska kronor? Vet att det är ett gammalt inlägg men ungefär typ? :) kram

2014-04-16 @ 09:10:59
URL: http://ekonomislynan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback