NEW UGGS

 
 
Hejsan bloggen! Vet inte var skorna är ifrån eftersom att jag fick de från mina föräldrar men så fort jag får reda på det så skriver jag! 
 
Idag har jag vaknat, ätit frukost, kollat på tv, kollat på tv och kollat på tv.. Lyxfällan och typ man woman wild har jag kollat på, lyxfällan är alltid lika kul för de är alltid så himla idiotiska, de lever typ lyxliv och sen har de inget jobb, alltså jag menar kan de inte bara söka jobb på mc donalds eller något? De är för lata och dom lever typ i sin dröm det är så jävla fail bara haha.. Och man woman wild är så himla fake, det ska verka som att dom har fastnat på en ö och ska överleva men sen har dom massa kameror och grejer som filmar dom, och sen helt plötsligt kommer det typ någon som räddar dom från ingen stans man ba.. okej... haha gud vad kritisk jag är! men i allafall trodde att vi skulle åka till Thailand idag men det var tydligen imorgon haha! Men det känns bara skönt med en till dag hemma!  Så Idag ska jag träffa michelle för allra sista gången, lite kul för igår var vi också med varandra och då sa vi att vi skulle ses idag (vi skulle inte det för skulle ju varit på flyget) för att det inte skulle bli så jobbigt att säga hejdå.. men vi ska ju träffas idag! Ni förstår antagligen inte vad jag menade men.. jaja, haha. 
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: felicia

uggs är så sköna :D

2013-10-30 @ 10:53:43
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: elin wahlberg

fina!

2013-10-30 @ 12:40:22
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: M

These look nice!

2013-10-30 @ 15:23:12
Postat av: M

These look nice!

2013-10-30 @ 15:23:37
Postat av: Anonym

Fake?

Svar: ja! :)
Sofi Anckarman

2013-10-30 @ 18:37:09
Postat av: Viktoria Eriksson

Äskar uggs, önskar jag hade ett par sj... ;) SÅå snygga! <3 (btw nice blogg du har!!) K RA M

2013-10-30 @ 19:55:56
URL: http://vickons.blogg.se/
Postat av: Malory - kampen mot anorexin och depression

Åh vad fina!

2013-10-31 @ 08:16:20
URL: http://aprilbarnet.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har du fått reda på vart dem har köpt Uggsen ☺☺💕

Svar: nej, mamma är hemma i sverige hon kommer på fredag ska fråga då!
Sofi Anckarman

2013-11-04 @ 21:14:03
Postat av: Anonym

Hej! Vart är uggsen ifrån? Btw Älskar verkligen din blogg!

2013-11-10 @ 19:47:41
Postat av: Anonym

Men asså på riktigt! :) kan du skriva vart din mamma köpt dem eller?

Svar: men chilla, låt mig va jag har glömt att fråga, det är inte direkt så att jag håller det hemligt
Sofi Anckarman

2013-11-23 @ 00:09:33
Postat av: Anonym

Hej har du frågat nu :) ?

Svar: nej det har jag inte :) är hos en kompis, men ni behöver inte fråga hela tiden för jag SKA skriba i ett inlägg när jag vet :D ha det bra
Sofi Anckarman

2013-11-23 @ 22:43:17
Postat av: Anonym

Har du fått svar än?...

Svar: Kolla i den nyaste frågestunden haha
Sofi Anckarman

2013-12-14 @ 22:02:01
Postat av: Mattea

Det är inte äkta uggs det ska stå ugg australia dör bakom har själv äkta uggs men de är inte äkta

Svar: no shit hahahah
Sofi Anckarman

2014-02-01 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback