SANNINGAR

Jag äter is som om det vore snacks
 
Jag har väldigt lätt för att glömma saker fort, guldfisk minne typ haha
 
Jag säger fail och extreme väldigt ofta
 
Min hobby är typ att göra om i mitt rum.. 
 
Jag ÄLSKAR how i met your mother och jag är helt överlycklig för trodde att det inte fanns fler avsnitt men det fanns maaaassa fler LOVE (!!!!!!!!!!)
 
Varje gång jag laddar upp en bild i arkivet skriver jag alltid något jättekonstigt, jag brukar typ skriva hela låttexter eller typ något helt random... ahhahah
 
Jag brukar sätta på hög musik och dansa jättefult och filma med photo booth och sen garva åt mig själv.. liv
 
Jag hatar verkligen facebook, det är såå otroligt tråkigt!!
 
Jag älskar verkligen lussebullar.. det är det allrabästa som finns. Jag är SÅ sugen på det just nu.. och så klart måste dom sälja det bara typ runt julen när jag inte är i sverige.. love life 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

hur kollar du på how i met your mother? laddat ner tv swefilmer? om du har laddat ner , vart? tacksam för svar :) ÄLSKAR DIN BLOGG!!

2013-10-08 @ 16:58:07
Postat av: Alex

Frågestund på bloggen! - http://aworldofweirdness.blogg.se/2013/october/fragestund.html#comment

2013-10-08 @ 18:12:22
URL: http://aworldofweirdness.blogg.se
Postat av: filippa

roliga sanningar!!! får man härma?? svara gärna, skulle iaf vara kul! din blogg e bäst!!!!! loooove it!!!

2013-10-08 @ 19:43:04
URL: http://filippawingqvist.blogg.se
Postat av: Mathilda

Skulle du kunna göra en shoutout på mig, passionforiinspo är kontot! Tack såå mycket för dina förslag till namn förresten! Skulle vara såå tacksam, har precis startat kontot och behöver lite följare hehehe :) skulle bli sååsåså glad. Kraamkramis

2013-10-08 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback