STRANDKLÄDER

beach outfit
Ni kan klicka på på sakerna för att se var de kommer ifrån! 
 
Igår gick jag ju på stan med nikki och vi hade det jätteroligt! Sen gjorde vi typ vakum på läpparna (man suger typ in läpparna i en äggkopp eller liknande) och så har man så i 10 min och sen får man skit stora läppar, typ kissie läppar! Det var ju skitkul när man väl hade stora läppar liksom jag typ garvade på mig men nu har jag typ någon röd kant runt mina läppar och det ser verkligen hemskt ut hahah, det ser ut som jag har värsta muschen men finns inget och göra åt det, får bara hoppas att det är borta imorgon haha.
 
Idag har jag varit med michelle, vi har typ lärt oss massa ramsor och bakat och typ filmat när vi har dansat och så.. haha jag dör så jävla töntiga men det har varit jättekul verkligen! Har alltid så sjukt kul med henne, garvar verkligen ihjäl typ hela tiden haha, och sen var vi ju tvugna att säga hejdå för vi kommer ju inte träffas på 2 hela månader.. det jobbiga är att jag tycker det är skitkul att åka till Thailand och sola och bada och shoppa och allt men sen när det gått typ tre veckor börjar man verkligen längta hem till alla underbara vänner och sin säng och all äcklig svensk mat. Men just nu känner jag mig väldigt taggad på att åka iväg, nu när det bara är dåligt väder här i sverige! 
 
Nu ska jag åka till Hanna och vara där en stund, kommer sakna henne grovt mycket också ju! Men vi ska ha det jättekul nu så att vi får ett bra avslut! Sen ses vi ju igen nästa år.. fyfarao vad hemskt det låter. Nästa år, ääeej usch men nu ska jag inte tänka mer på det! 
 
PUSS

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej , jag älskar din blogg den är så himla bra och tittar in minst 2 gånger per dag typ!
Och nu när du kommer åka till Thailand , kommer du sluta blogga då eller kommer du blogga från Thailand?

Puss och kram

Svar: Kommer ha tidsinställda inlägg och så kommer jag kanske blogga kanske 3/4 ggr i veckan från thailand också!
Sofi Anckarman

2013-10-29 @ 15:53:46
Postat av: Solin

Haha jag gjorde samma sak med äggkoppen! Hade kvar det röda märket i 3-4 dagar, hahah det var hemskt! :P

2013-10-29 @ 16:00:00
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Sandra

Ska du vara i Thailand så länge? Ska du inte gå i skolan ? ❤️

Svar: Jo <3
Sofi Anckarman

2013-10-29 @ 19:45:27
Postat av: Anonym

Svara gärna!
Varför åker ni till Thailand och är där i flera månader? Jobbar dina päron där eller?

Svar: Pappa jobbar lite runt om i asien i en vecka, så det är ju en anledning, sen kommer jag gå i skolan i några veckor också! Och resten är bara semester!
Sofi Anckarman

2013-10-29 @ 20:47:51
Postat av: Ebba

Var köper du dina Levis shorts när du är där? Butik? Vad kostar dem? De är så snygga iallafall och vill jättegärna ha sånna! Ska till Australien snart var tror du jag kan hitta sånna shorts för bra pris?? Tack för svar och stor kram! <3 äskar din blogg!

Svar: Jag har köpt mina levis shorts i Thailand på en marknad för runt 30-60kr beroende på slitning osv, och har aldrig varit i australien så har faktist ingen aning tyvärr. Tack så mycket!! PUSS
Sofi Anckarman

2013-10-30 @ 10:27:17
Postat av: Anonym

vad jobbar dina föräldrar med? =) Superfin blogg!

2013-10-30 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback