FREDAG

 
 
 
 
Godmorgon! Idag vaknade jag klockan 4 på morgonen eftersom att klockan då är 10 i Thailand, om det hade varit skola idag hade det varit rätt skönt att gå upp så tidigt för då har man så himla mycket tid till att göra iordning sig och sånt. Men denna morgonen har varit ganska långtråkig, har mest suttit vid datorn och väntat på att resten av sverige ska vakna. Senare idag ska jag träffa bästa tjejerna äntligen, som jag har saknat dom! Det var ju som sagt så länge sen vi sågs sist! Vi får se vad vi hittar på! Nu ska jag vänta tills de vaknar och underhålla mig med någon film så länge. 
Hoppas ni får en bra dag allihopa!
 
KRAM
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du är så otroligt fin Sofi, så fina bilder.. Fortsätt blogga som du gör, älskar din blogg!!!

2014-01-03 @ 11:18:10
Postat av: Isabelle

Hej, jag hoppas verkligen att du kan svara på min kommentar för jag undrar vart du köpte dina juicy dressar någonstans? Inne på MBK, men på vilken våning och hur mycket kostade de ungefär?

Kram!

Svar: inne på mbk för runt 300kr!Kram finis! :)
Sofi Anckarman

2014-01-03 @ 11:27:03
Postat av: Lina

Perfektion seriöst!

2014-01-04 @ 19:41:50
Postat av: Alexandra

Hej! Måste börja med att säga att du är otroligt vacker :D

Din blogg är jättebra och om du vill skulle jag kunna göra en helt gratis bloggdesign till dig eftersom din nuvarande är lite risig. Här kan du kolla in min designsida: http://AGdesign.blogg.se och under "portfolio" kan du se tidigare designer jag gjort. Kram :)

2014-01-07 @ 19:21:41
URL: http://Aleix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback